Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

ΠΕΣ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ... ΣΗΜΕΡΑ ΘΛΙΨΗ ΜΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΩ!!!

Κατ’αρχάς γειά χαρά…αν μπορεί να χαίρεται κάποιος!

Είμαι 25 ετών και ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ από μικρό παιδί! θυμάμαι πολλά χρόνια πριν που συζητούσαμε με τους κολλητούς μου(όντας μαθητές ακόμη) τι ωραία που θα ήταν όταν η ΤΡΙΦΥΛΛΑΡΑ μας θα έκλεινε τα 100 της χρόνια,με γορτή-ές αντάξιες του μεγαλείου που συνεπάγεται η έννοια, το όνομα-μέγεθος ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ. Γιορτές που θα διεξάγονταν σε πολλές από τις πόλεις όπου υπάρχει έντονο το ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ στοιχείο και οι οποίες θα συνοδεύονταν και από πολλούς τίτλους! Βέβαια σας μιλάω για την εποχή που ο ΠΑΟ έπαιρνε το διπλό στο αμστερνταμ και σήκωνε το πρώτο ευρωπαικό στο μπάσκετ. Από τότε κύλισε πολύ νερό στο αυλάκι και πολλά πράγματα άλλαξαν…πάντως τίποτα δεν προμήνυε την ολική μετάλλαξη του ΠΑΟ μας (στο ποδόσφαιρο) από πρωταγωνιστή σε κομπάρσο!
Μεγάλωσα στο Μεσολόγγι,πήγα σχολείο και πέρασα φοιτητής. Το κριτήριο επιλογής σχολής και πόλης όπου θα σπούδαζα για μένα και κάποιους εκ των κολλητών μου ήταν ένα…να είμαστε κοντά στον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ, αυτό και μόνο, τίποτα άλλο!!! Συνδεσμίτης στο σύνδεσμο του Μεσολογγίου από τα 15 μου και κατόπιν σε αθηναικό κλαμπ αφού όπως καταλαβαίνετε ήρθα φοιτητής στην Αθήνα. Για τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ έχασα εξάμηνα, κάποια από τα μαλλιά μου,αφιέρωσα τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο μου,χάλασα πολλά από τα χρήματα από το χαρτζιλίκι μου,ακόμη και γκόμενα έχω χάσει(στα αρχίδια μου βέβαια). Ολα τα παραπάνω όμως τα έκανα και γούσταρα,τα έκανα συνειδητά γιατί αγαπώ τον ΠΑΟ και τον έχω ψηλά στη ζωή μου, ένα από τα ιδανικά μου!
Θυμάμαι το 1997 όταν ήρθα πρώτη φορά στο γήπεδο ένα ρίγος να διαπερνάει το κορμί μου αφού για πρώτη φορά στη ζωή μου ήμουν κοντά στον ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ της ψυχής μου! Κοίταζα μπροστά και έβλεπα τη ζωή μου συνυφασμένη με το γήπεδο και τον ΠΑΟ! Από τότε έχουν περάσει πολλές ώρες πτήσης στα γήπεδα της Ελλάδας,αλλά και του εξωτερικού, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΦΥΛΛΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ!!! Δεν το έχω μετανιώσει…όμως έχω αρχίσει και κουράζομαι, ψυχολογικά κυρίως! Αυτό συμβαίνει γιατί από το 97′ και μετά είμαι στο ίδιο,γνωστό σε όλους σας, έργο θεατής. Τίποτα δεν αλλάζει μα από όλα περισσότερο εκείνο που με πειράζει και με τρελαίνει είναι ότι αυτοί που είναι επικεφαλής και που έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κάτι για να αλλάξει το έργο και να τελειώσει η παράσταση ντροπής, απλά δεν ενδιαφέρονται ή πιο απλά δεν μπορούν!
Για εκείνους που θα πουν ή θα σκεφτούν “καλά 25 είσαι, πότε πρόλαβες να κουραστείς” ειλικρινά δεν μου καίγεται καρφί. Εγώ σας μιλάω-γράφω για το άτομο μου και ως γνωστόν ο καθένας μας κουβαλάει το σταυρό του(τα δικά του προβλήματα,βιώματα,εμπειρίες κτλ) στο περασμά του από αυτή τη ζωή. Σας λέω τα σώψυχα μου, δεν κρίνω κανέναν και γι’αυτό να μη με κρίνει κανένας! Το θέμα μου είναι ότι κάποιοι έχουν χαλάσει το ψυχικό δέσιμο μου με την ομάδα μου,πως το λένε το κάρμα μου ρε παιδί μου…και αυτό με εξοργίζει με την πάρτη τους! Πέρα από όλα τα άλλα είναι υπεύθυνοι που δεν πήγα στη γιορτή, καθώς μιλώντας με πολλούς από τους φίλους και γνωστούς από το γήπεδο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, όλοι έλεγαν πως δεν θα πήγαιναν στη γιορτή-παρωδία. Μέχρι την τελευταία στιγμή αμφιταλαντευόμουν για το αν θα πάω και εν τέλει αποφάσισα να μην πάω.Δυστυχώς επιβεβαιώθηκα…ο ΠΑΟ μας γιόρτασε τα 100 του χρόνια και κανείς δεν κατάλαβε τίποτα, ΑΠΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ,ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ!!!
Συγχαρητήρια στους υπευθύνους του φιάσκο(άκου 4-5000 κόσμος) και εις ανώτερα, αλλά μακριά από τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ μας!!! Απευθύνομαι από τα πιο ψηλά μέχρι τα πιο χαμηλά, όλοι είναι συνυπεύθυνοι. Καταντήσατε τον ΠΑΟ μου-μας σαν τα μούτρα σας, να βράσω την οικονομική σας επιφάνεια και την όποια δύναμη και επιρροή σας στο σύστημα και το κοινωνικό σύνολο! Εγώ πάντως δεν πρόκειται να σας συγχωρήσω ποτέ ούτε θα ξεχάσω! Από εκεί και πέρα όποιος ασχολείται ακόμη με μετεγγραφές,βελιτς κτλ απλά κοιτάζει το δέντρο και χάνει το δάσος! Τρώει το κουτόχορτο που μας πλασάρουν για να μην ασχολούμαστε με τα πραγματικά και πολλά προβλήματα του ΠΑΟ! Εδώ προσβάλλουν την αξιοπρέπεια και τη νοημοσύνη μας!
Κλείνοντας να πω ότι εμείς στην επαρχία έχουμε πρόβλημα μεγάλο, δεν υπάρχουν πιτσιρικάδες ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΙ και στο μέλλον(ευτυχώς όχι το άμεσο) δε θα έχουμε άτομα να κρατάνε τους συνδέσμους και να προωθούν-διαδίδουν τα ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ!!! Το γεγονός αυτό φυσικά είναι αποτέλεσμα της πολιτικής και των αποτελεσμάτων της τελευταίας 12ετίας συν το ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και τα πιτσιρίκια ασχολούνται με ρούχα, διάφορα άλλα τρεντιλίκια,καφέδες-ποτά και βιντεοπαιχνίδια-ιντερνετ. Ελπίζω στο μέλλον να αλλάξουν τα πράγματα… προς το καλύτερο,αλλά χρειάζονται ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΡΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΤΗΝ παε ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ! ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΤΛΟΙ! Ως τότε, ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ, ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ!!!

Υ.Γ.1 όταν βλέπω σε τελικό κυπέλλου(ανεξαρτήτως αθλήματος) όπου παίζουν ΠΑΟ-γαύρος, μέσα στο γήπεδο να είναι οπαδοί του γαύρου και όχι του ΠΑΟ(ανεξαρτήτως λόγου ή δικαιολογίας μπάτσων,δεσίματος κτλ), τότε δεν αισθάνομαι και τόσο καλά! Εγώ μεγάλωσα φωνάζοντας ” ΤΟΝ ΠΑΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΧΩΣ ΟΠΑΔΟΥΣ” και αυτό πιστεύω πως σημαίνει άλλωστε ΘΥΡΑ 13! Οτιδήποτε άλλο(ο νοών νοείτω) απαραίτητο,αλλά δευτερεύον μπροστά στον ίδιο τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ!

Y.Γ.2 (Παρόλα αυτά) oι γαυροαρουραίοι το Σάββατο πήραν άλλο ένα πρωτάθλημα στο τρέξιμο...στα ίσια και παλληκαρίσια!!! Θα μείνουν στην ιστορία τα πλάνα τους στην τηλεόραση να τρέχουν πανικόβλητοι...

Υ.Γ.3 κι αν χαθούμε εμείς να μη νοιαστεί κανείς, μη λυπηθεί κανείς...μπράβο της παρακμής!

Υ.Γ.4 o καθένας μας έχει τον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ μέσα του και γύρω του... και το γιορτάζει κάθε μέρα, κάθε στιγμή που ζει και αναπνέει,είναι ο τρόπος που ζει! ΡΕ ΑΙΩΝΙΑ ΠΙΣΤΟΣ, ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ, 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ!!!