Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

ανόρθωση-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ, by CAMARO...

Aδιανόητο, απίστευτο, ανεκδιήγητο...απογοήτευση, πίκρα, μελαγχολία. Πολλές φράσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν, αλλά αυτό που μένει στο φινάλε της τραγωδίας είναι ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ;;; Το ερώτημα αυτό αναφέρεται πρωτίστως στην εμφάνιση του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ και ύστερα στο αποτέλεσμα του αγώνα(του οποίου η σημασία δεν παραβλέπεται σε καμία περίπτωση κυρίως σε ότι αφορά το γόητρο και την ιστορία του συλλόγου) αφού και η ήττα είναι μέσα στο ποδόσφαιρο(απλά όχι έτσι, γαμώ την τρέλα μου). Δεν είναι ώρα να μπούμε στο τριπάκι της γκρίνιας,της ισοπέδωσης, του μηδενισμού και της απαξίωσης αλλά όπως και να`χει το πράγμα, η ανάπτυξη εντονότατου προβληματισμού και κριτικής μετά από τέτοιες εμφανίσεις - αποτελέσματα είναι φυσιολογικά επακόλουθα για κάθε οπαδό του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ. Μια προσωπική άποψη είναι ότι φάνηκαν τα κενά στο μεταγραφικό σχεδιασμό του καλοκαιριού(τραγελαφική άμυνα, αν και όλοι υστέρησαν σε απόδοση - προσπάθεια εκτός ίσως από τον πολύ μόνο Σαλπιγγίδη) και αυτά πλήρωσε η ομάδα. Επιπλέον, χωρίς εμπάθεια πάντα, εξακολουθώ να πιστεύω ότι παίκτες επιπέδου βύντρα,γκαλίνοβιτς, σαριέγκι κτλ είναι αδικαιολόγητο πια να φορούν τη φανέλα του μεγαλύτερου συλλόγου της Ελλάδας. Πόσο μάλλον να τους γίνονται και προτάσεις ανανέωσης των συμβολαίων τους(π.χ. τζιόλης). Τελοσπάντων αυτός/αυτοί που αποφασίζουν για την τύχη της ομάδας πρέπει να κατανοήσουν/δεχτούν κάποια πραγματάκια. Εμείς θα συνεχίσουμε να τους εμπιστευόμαστε - στηρίζουμε, αλλά όπως έχω προαναφέρει κάποια πράγματα/πρόσωπα στο ποδόσφαιρο κρίνονται εκ του αποτελέσματος και μόνο, ευτυχώς ή δυστυχώς για αυτούς και για εμάς. Εγώ σαν ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ δεν δέχομαι ούτε δικαιολογώ ήττα σαν αυτή από την ανόρθωση, όμως την Κυριακή θα είμαι στο πέταλο φωνάζοντας για την ΤΡΙΦΥΛΛΑΡΑ μου!!! Ελπίζω αυτοί που φορούν τη φανέλα με το ΤΡΙΦΥΛΛΙ και παίζουν να καταλάβουν τι εννοώ και τι θέλω , εγώ και όλοι οι οπαδοί του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ, και να συνέλθουν εγκαίρως. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΜΕΝΗ!!! Αυτά προς το γαμημένο παρόν και με ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥΣ χαιρετισμούς προς κάθε πράσινο οπαδό ελπίζω επιτέλους να ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ!!!


Υ.Γ. Όντως η γαμημένη αρρώστια(απάθεια/ανυπαρξία/αδιαφορία στο γήπεδο κτλ) έχει αφήσει το στίγμα της βαθιά μέσα στην ποδοσφαιρική ομάδα.Το ματς με την ανόρθωση έμοιαζε(για μένα τουλάχιστον) με ένα διαρκές deja vu! Μου θύμισε καταστάσεις και βιώματα, όχι τόσο μακρινά, που θέλω απεγνωσμένα να διαγράψω από το μυαλό και την καρδιά μου...το άσχημο είναι ότι αισθάνομαι πως ίσως έχω πάθει ανοσία...ίσως και όχι...πάντως κάτι πρέπει να γίνει...με κάποιο τρόπο... και πολύ κόπο.ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ!